Biuletyn Informacji Publiczej
Kielecki Park Technologiczny

404

Imię i nazwisko
Justyna Lichosik
Nazwa stanowiska służbowego:               
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego                       
Data objęcia stanowiska:
31 grudnia 2019 roku
Wykształcenie:
wyższe
Telefon służbowy:
41 278 72 00
E-mail:

 

 

Imię i nazwisko
Dominik Kraska
Nazwa stanowiska służbowego:               
Zastępca Dyrektora Kieleckiego Parku Technologicznego      
Data objęcia stanowiska:
1 października 2020 roku
Wykształcenie:
wyższe
Telefon służbowy:
41 278 72 00
E-mail:

 


Inspektor, Dział Finansowo-Księgowy (specjalista ds. księgowo-kadrowych) (NR REF: 4/2023) 04.04.- 17.04.2023

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Znak sprawy KPT-DOA.111.4.2023                                                                                                                                                                     Kielce, 24.04.2023 r.

 

   

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor, Dział Finansowo-Księgowy  (specjalista ds. księgowo-kadrowych)

 (NR REF:  4/2023)

 

  

Informujemy,  że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęła 1 oferta.

W wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Monika Więckowska zamieszkała w miejscowości Jędrzejów.

    

Dokumenty do pobrania:

Wyniki naboru

 

       

zatwierdził: 

Justyna Lichosik

/-/

Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Znak sprawy KPT-DOA.111.4.2023                                                                                                                                                                     Kielce, 18.04.2023 r.

 

Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne na wolne stanowisko urzędnicze: 

Inspektor, Dział Finansowo-Księgowy  (specjalista ds. księgowo-kadrowych)

(NR REF:  4/2023)

 

 

Informujemy, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęła 1 oferta.

W wyniku dokonanej weryfikacji dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności danych z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, do następnego etapu naboru zakwalifikowała się 1 osoba.

 

Informacja dotycząca naboru

 

   

zatwierdził:  

Justyna Lichosik/-/

Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Znak sprawy KPT-DOA.111.4.2023                                                                                                                                                                     Kielce, 04.04.2023 r.


 
DYREKTOR KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W KIELCACH 

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor, Dział Finansowo-Księgowy (specjalista ds. księgowo-kadrowych)

 (NR REF:  4/2023)

 

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Kieleckim Park Technologicznym, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
 
Liczba lub wymiar etatu1,0

Główne zadania i obowiązki na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji księgowej jednostki zgodnie z klasyfikacja budżetową;
  • obsługa księgowa projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
  • kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
  • wstępna kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian;
  • wstępna kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostki;
  • dekretacja i ewidencja księgowa oraz podatkowa dokumentów księgowych;
  • księgowanie faktur sprzedaży;
  • sporządzanie rejestru faktur;
  • obsługa programu OTAGO;
  • prowadzenie spraw personalnych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
  • prowadzenie spraw związanych z całokształtem problematyki kadrowej, w tym: prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie umów oraz innych dokumentów związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę i umów zleceń, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu na wniosek pracownika i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników;
  • ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, rozliczanie pracowników
    z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, macierzyńskich, ojcowskich, wychowawczych i innych - stosownie do obowiązujących przepisów;
  • prowadzenie spraw związanych z kontrolą dyscypliny pracy;
  • prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich oraz innej nieobecności pracownika;
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich kandydatów do pracy i pracowników oraz kontrola ich aktualności, a także przygotowywanie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie;
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP pracowników, kontrola ich aktualności
    oraz współdziałanie z osobą zajmującą się sprawami BHP w zakresie w/w szkoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • sporządzanie przelewów;
  • sporządzanie wniosków o refundację wydatków poniesionych w związku z realizacją projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
  • sporządzanie okresowych, półrocznych, rocznych (opisowych) i końcowych sprawozdań finansowych z realizacji jednostki oraz z realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych;
  • sporządzanie raportów, sprawozdań i analiz w zakresie spraw kadrowych;
  • parowanie rozrachunków, uzgadnianie sald rozrachunkowych, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości;
  • windykacja należności;
  • bieżąca pomoc pracownikom i klientom KPT w zgłaszanych potrzebach i dbałość o pozytywne relacje;
  • dbanie o prawidłowość i kompletność dokumentacji i jej archiwizację
  • wykonywanie terminowo i prawidłowo innych zadań służbowych zgodnych z kompetencjami wynikającymi z zajmowanego stanowiska pracy

 

 

Warunki pracy:

  • praca w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego (ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce), okazjonalnie możliwość wyjazdów służbowych,
  • praca w zespole,
  • narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie i sztucznym oświetleniu,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne:

 - bezpieczne warunki pracy na stanowisku,

 - praca w pokoju wieloosobowym,

- budynek piętrowy, wyposażony w podjazd i windę o szerokości drzwi i powierzchni kabiny umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, budynek wyposażony jest w elektryczne krzesełko pochyłe przyschodowe, w budynku na każdym piętrze znajduje się jedna toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich,

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

 

Wymagania konieczne, w tym wykształcenie:

  • obywatelstwo polskie;
  • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych;
  • wykształcenie wyższe lub średnie;
  • minimum 5-letni staż pracy, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań księgowo-kadrowych w jednostce samorządowej);
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Microsoft Word, Excel, PowerPoint), poczty elektronicznej.



Wymagania pożądane - dodatkowe (będące przedmiotem oceny): 

  • znajomość problematyki związanej z zasadami funkcjonowania Kieleckiego Parku Technologicznego;

 znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa z zakresu:

    - Ustawy Kodeks pracy,

    - Ustawy o pracownikach samorządowych,

    - Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej,

    - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,

    - Ustawy o finansach publicznych,

    - Ustawy o rachunkowości,

    - Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

    - Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,

    - Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej,

  - Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodówi rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;

  • doświadczenie w rozliczaniu i sprawozdawczości projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej;
  • znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych;
  • zdolność pracy nad kilkoma projektami równocześnie i umiejętność oceny priorytetów;
  • umiejętność planowania i dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
  • zorientowanie na osiąganie wyników;
  • obowiązkowość;
  • odpowiedzialność i rzetelność;
  • skrupulatność i staranność,
  • zaangażowanie i samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność;
  • zdolności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów (poszukiwania, analizy i syntezy informacji);
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji;
  • praktyczna znajomość programu OTAGO;
  • znajomość języków obcych (preferowany język angielski).

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem (list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem),
  • krótki życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie:

    - dokumentem potwierdzającym posiadanie wykształcenia wyższego jest dyplom ukończenia studiów wyższych (uzyskanie tytułu zawodowego: inżynier, licencjat, magister) zgodnie z uzyskanym profilem / kierunkiem studiów;

    - dokumentem potwierdzającym posiadanie wykształcenia średniego jest dokument z urzędową adnotacją „Świadectwo jest dokumentem potwierdzającym posiadanie wykształcenia średniego”. Dokumentem potwierdzającym posiadanie wykształcenia średniego profilowanego jest świadectwo potwierdzające posiadanie wykształcenia średniego plus dyplom uzyskania tytułu zawodowego.

  • kserokopie dokumentu potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
  • podpisane oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • podpisane oświadczenia kandydata:

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata,
  •  kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.(1) .

            (1) Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 530 z późn. zm.). 

 

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty w wersji papierowej, zawarte w zamkniętej kopercie należy składać w terminie do dnia 17 kwietnia 2023r. (włącznie) bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6 pok. 0,15 - sekretariat, w godzinach od 7:30 do 15:30 lub przesłać pocztą/kurierem (za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów - decyduje data wpływu dokumentów do Kieleckiego Parku Technologicznego), na adres: 

Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce

z dopiskiem: „ Inspektor, Dział Finansowo-Ksiegowy, NR REF: 4/2023”

 

 

Dodatkowe informacje:

  • Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna.
  • Złożone przez kandydatów dokumenty Komisja Rekrutacyjna zweryfikuje pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne – podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
  • Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów oraz przyjmowania dokumentów poza ogłoszeniem.
  • Do udziału w procesie rekrutacji zostaną zakwalifikowani tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymogi formalne.
  • O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
  • Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i miejscu wyznaczonym przez Komisję.
  • Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania wyboru, mianowania, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczeniem
    o zatrudnieniu zawierającym okres zatrudnienia).
  • Kwestionariusz osobowy oraz wzory wymaganych oświadczeń dołączone są do niniejszego ogłoszenia.
  • Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Kieleckiego Parku Technologicznego http://bip.technopark.kielce.pl/ w zakładce Rekrutacja oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego.
  • Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu art. 16 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 w/w ustawy.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, zostaną zniszczone po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
    Do tego czasu będzie można je odebrać w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego (nie będą one odsyłane).
  • Administratorem danych osobowych jest Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem mailowym: iod@technopark.kielce.pl lub listownie. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zawiera Klauzula informacyjna RODO
    dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie dołączona do niniejszego ogłoszenia.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (prefiks 41) 278-72-00

 

  

  

Dokumenty do pobrania:

Ogłoszenie o naborze_Inspektor_DFK

Kwestionariusz osobowy

Oświadczenia, w tym zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

 

dodatkowo: Ogłoszenie o naborze_Inspektor_DFK - wersja dostępna cyfrowo  

 

 

zatwierdził:

Justyna Lichosik
/-/
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO DLA KANDYDATÓW UBIEGAJCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informuje się, że: 

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Kielecki Park Technologiczny,
    Olszewskiego 6, 25-663 Kielce (dalej: KPT).
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem mailowym: iod@technopark.kielce.pl lub listownie pod adresem KPT.
  3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/a danych osobowych do celów rekrutacji przez KPT jest art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz art. 13 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  4. Podanie przez Panią/a danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
  5. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa (tj. podanie innych danych niż wymienionych w art. 221 Kodeksu pracy), zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,
    a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
  6. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w KPT.
  7. Pani/a dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania zgodnie z przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom,
    z którymi KPT zawarł umowę na świadczenie usług (np. hostingowych, IT, doradczych, obsługi prawnej) wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu. W przypadku wyłonienia Pani/a w wyniku procesu rekrutującego do zatrudnienia na stanowisko urzędnicze i umieszczenia informacji o wynikach naboru na stronie internetowej KPT oraz na tablicy informacyjnej
    w siedzibie KPT.
  8. Przekazane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po zakończeniu procesu rekrutacji przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyników rekrutacji z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, a w szczególności wynikający z instrukcji kancelaryjnej, która określa okresy przechowywania dokumentacji.
  9. Przysługuje Pani/u prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, prawo do uzyskania kopii danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do ich usunięcia po okresie wynikającym
    z przepisów prawa.
  10. Mamy nadzieję, że nie będzie to konieczne, ale jeśli uważa Pani/Pan, że dane przetwarzane są niezgodnie z prawem przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa). Zachęcamy jednak przed podjęciem takiej decyzji do kontaktu z naszym IOD.
  11. Podanie przez Pani/a danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
  12. Pani/a dane nie będą podlegały profilowaniu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

powrót


Utworzono: 2023-04-04 13:11:27 przez Agnieszka Broniś
Modyfikacja: 2023-04-24 12:15:18 przez Agnieszka Broniś

Liczba odwiedzin: 1733319