Biuletyn Informacji Publiczej
Kielecki Park Technologiczny

Archiwum

 


Główny Księgowy w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym

Informacja o wynikach naboru
 Główny księgowy
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba spośród zakwalifikowanych kandydatów.
 
Uzasadnienie: W rozmowach kwalifikacyjnych brał udział jeden kandydat, który spełnił niezbędne wymagania formalne określone w ogłoszeniu dot. naboru na wolne stanowisko pracy Głównego księgowego w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym.
Wymogi formalne, zostały ocenione już na wstępnym etapie postępowania, natomiast wymagania dodatkowe w zakresie znajomości przepisów prawnych przydatnych do prowadzenia w/w stanowiska Komisja rekrutacyjna sprawdziła poprzez przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
W ocenie Komisji osoba, która przystąpiła do rozmowy kwalifikacyjnej nie spełniła oczekiwanych kryteriów określonych w w/w ogłoszeniu dot. wymagań dodatkowych. Nie spełnione oczekiwania stały się przyczyną niepomyślnego zakończenia procedury naboru.


p.o. DYREKTOR KIELECKIEGO INKUBATORA TECHNOLOGICZNEGO W KIELCACH
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Głównego Księgowego
w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym
 
Liczba lub wymiar etatu: 0,5
Główne obowiązki:
  • opracowywanie projektów planu finansowego inwestycji i wydatków bieżących (z podziałem na działy i rozdziały) oraz planu dochodów i wydatków z rachunku dochodów własnych
  • realizacja budżetu w skali całego roku,
  • nadzór nad sprawozdawczością i statystyką oraz kontrola wykonania planu i budżetu,
  • prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
  • analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
  • dokonywanie kontroli wewnętrznej (wstępnej, bieżącej i następnej),
  • kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian,
  • kierowanie pracą podległych pracowników,
  • prowadzenie ewidencji księgowej jednostki budżetowej,
  • prowadzenie ewidencji finansowo księgowej rachunku dochodów własnych KIT,
  • sporządzanie projektów dochodów i wydatków z rachunku dochodów własnych KIT,
  • bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie, a także prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych
  • wstępna kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostki, kontrola dokumentów pod względem formalno - rachunkowym,
  • sporządzanie sprawozdań i statystyki z zakresu księgowości,
  • syntetyczna i analityczna ewidencja kont rozrachunkowych, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,
  • naliczanie płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostki,
  • wystawianie faktur,
  • sporządzanie przelewów,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie podatku od towarów i usług VAT oraz dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym,
  • prowadzenie ewidencji wydatków i kosztów w podziale na paragrafy klasyfikacji budżetowej wg rozdziałów,
  • sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z wykonania budżetu (dochodów i wydatków),
  • prowadzenie i rozliczanie depozytów finansowych,
  • wystawianie wezwań do zapłaty i upomnień, w stosunku do dłużników KIT oraz osób zobowiązanych na mocy prawa,
  • wystawianie tytułów wykonawczych i udział w postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w granicach przewidzianych prawem
  • przygotowywanie dokumentów do dochodzenia należności,
  • prowadzenie ewidencji zobowiązań wekslowych i ochrona przed niepowołanym dostępem do weksli, stanowiących zabezpieczenie umów zawieranych przez KIT,
  • przygotowywanie decyzji umarzających nieściągnięte należności KIT,
  • odpowiadanie na pisma odnoszące się do prowadzonych przez KIT działań windykacyjnych,
  • prowadzeni księgowości dotyczącej lokali użytkowych i powierzchni reklamowych KIT,
  • prowadzenie rejestru sprzedaży VAT oraz innych rejestrów, ewidencji przewidzianych przepisami prawa,
  • prowadzenie kasy KIT,
  • prowadzenie obsługi finansowo ? księgowej dochodów i wydatków budżetowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz sum depozytowych,
  • współpraca z wszystkimi pracownikami KIT w zakresie niezbędnym do realizacji zadań,
  • współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi UM Kielce.
 
Wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne
 
Wymagania konieczne:
1. Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym dwuletni staż pracy
a) na stanowiskach urzędniczych w jednostkach administracji publicznej, lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
e) na kierowniczych stanowiskach państwowych.
 
2. Spełnienie jednego w poniższych warunków:
  • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, lub
  • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
 
  • Ponadto:
    - znajomość ustawy o finansach publicznych
    - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
    - znajomość ustawy o rachunkowości
    - znajomość ustawy o ubezpieczeniach społecznych
    - znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa
    - posiadanie obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub państwa EFTA,
    - pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych.

 

Wymagania pożądane:
  • znajomość obsługi informatycznych systemów finansowo-księgowych
  • praktyczna umiejętność obsługi aplikacji komputerowych pakietu MS Office, przeglądarek internetowych oraz poczty elektronicznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • obowiązkowość
  • komunikatywność
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny
  • CV
  • kopia dowodu osobistego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach) oraz inne wymogi;
  • oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oryginał kwestionariusza osobowego
 
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Inkubatora Technologicznego (http://www.bip.inkubator.kielce.pl/ w zakładce Rekrutacja).
 
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 17.06.2008r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Inkubatora Technologicznego, ul. Piotrkowska 6 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
 
Kielecki Inkubator Technologiczny
ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce
z dopiskiem: ?Główny Księgowy - KIT?
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0 prefiks 41) 36 76 355.
 
Dokumenty do pobrania:

powrót


Utworzono: 2008-04-07 10:11:37 przez Anna Roży
Modyfikacja: 2014-04-11 14:53:49 przez Agnieszka Nowak - Calicka

Liczba odwiedzin: 1739668