Biuletyn Informacji Publiczej
Kielecki Park Technologiczny

Archiwum

 


Podinspektor w Kieleckim Parku Technologicznym – Dział Doradztwa i Transferu Technologii NR REF: 6/12

KPT. 1110-6/12                                                                                                                          Kielce, dnia 30.07.2012r.


Informacja o wynikach naboru


na stanowisko Podinspektor
 w Kieleckim Parku Technologicznym (nr ref.:6/12)
(nazwa stanowiska pracy)

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została  wybrana Pani Katarzyna Wójcik zamieszkała w Kielcach.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Zdaniem Komisji kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje na ww. stanowisko
- wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień merytorycznych z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, jak również wiedzą na temat pozyskiwania dotacji z funduszy europejskich oraz wymaganą biegłą znajomością języka angielskiego. Spośród sześciu osób, które zgłosiły się na rozmowę kwalifikacyjną, na zadane przez Komisję pytania merytorycznie związane ze stanowiskiem pracy, o które się ubiegała odpowiadała najlepiej, uzyskując największą ilość punktów.
Ponadto, Pani Katarzyna Wójcik legitymuje się wymaganym wykształceniem wyższym.


Dyrektor
(-)
Szymon Mazurkiewicz
/zatwierdził/

 




Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Podinspektora

w Kieleckim Parku Technologicznym.





Z niżej wymienionymi osobami skontaktujemy się telefonicznie w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej



 

 

 


Lp.


Nazwisko i Imię


Miejsce zamieszkania

  1.  

Małgorzata Szczęsna

Kielce

  1.  

Tomasz Ernestowicz

Strawczyn

     3.

Agnieszka Majkowska

Kielce

     4.

Szymon Dąbrowski

Kielce

     5.

Katarzyna Wójcik

Kielce

     6.

Izabela Kieres – Gałęziowska

Kielce


KPT.1110-6/12

DYREKTOR KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora w Kieleckim Parku Technologicznym
– Dział Doradztwa i Transferu Technologii
NR REF: 6/12

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%


Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Umowa na czas określony od 01.08.2012r. – 30.04.2014r.

Główne obowiązki:

1.    Organizacja i budowanie systemu wsparcia szkoleniowo-doradczego dla podmiotów zewnętrznych i lokatorów KPT.
2.    Organizacja, administracja i obsługa warsztatów, seminariów i konferencji tematycznych.
3.    Rekrutacja oraz nawiązywanie trwałej współpracy z wykładowcami i doradcami.
4.    Budowanie systemowych rozwiązań w procesie doradztwa i szkoleń przedsiębiorstw zlokalizowanych w KPT.
5.    Raportowanie i monitorowanie przebiegu systemu wsparcia szkoleniowo-doradczego.
6.    Monitorowanie możliwości i warunków pozyskiwania finansowych środków zewnętrznych dla realizacji zadań KPT.
7.    Przygotowanie i realizacja projektów w celu zapewnienia ciągłego rozwoju KPT.
8.    Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji oraz przeprowadzaniu postępowań związanych z udzieleniem
       zamówień publicznych.

Dodatkowo zadania wynikające z harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu Central European Living Lab for Territorial Innovation w ramach Programu Komisji Europejskiej Central Europe, w tym w szczególności:

1.    Bieżące konsultacje z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie oraz Partnerem Wiodącym (Lead Partner), pozostałymi Partnerami Projektowymi w sprawach dotyczących Projektu.
2.    Współpraca przy realizacji bieżących działań projektowych oraz przy sporządzaniu sprawozdań merytorycznych i finansowych z realizacji projektu.
3.    Sporządzanie i przekazywanie Liderowi Projektu bieżących informacji nt. działań zrealizowanych lub  podejmowanych w ramach projektu.
4.    Przygotowywanie spotkań, warsztatów, seminariów, konferencji itp. od strony organizacyjnej   (uczestnicy, sale,  obsługa techniczna, catering, organizacja tłumaczeń ustnych (symultanicznych),  opracowanie treści zaproszeń do  prelegentów i uczestników spotkań, komunikowanie się z prelegentami, trenerami oraz uczestnikami spotkań).
5.    Udział w spotkaniach roboczych i warsztatach, seminariach i konferencjach dotyczących  projektu.
6.    Obsługa biura projektu.
7.    Przygotowywanie umów oraz innych pism wynikających z potrzeb bieżących w realizacji działań projektowych.
8.    Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia procedury uruchamiającej postępowanie o udzieleniu  zamówień publicznych w ramach działań związanych z realizacją projektu.
9.    Współpraca z zespołem projektowym oraz Menadżerem Projektu (Project Menager) w ramach powierzonych obowiązków projektowych.
10.    Gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Wykształcenie: wyższe

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe
  • udokumentowana biegła znajomość języka angielskiego
  • ukończone kursy, szkolenia, studia z zakresu pozyskiwania i/lub zarządzania funduszami europejskimi
  • znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o Finansach Publicznych
  • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • praktyczna umiejętność obsługi aplikacji komputerowych pakietu MS Office, przeglądarek internetowych oraz poczty elektronicznej
  • posiadanie obywatelstwa polskiego


Wymagania pożądane:

  • znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
  • znajomość zasad funkcjonowania parków naukowo-technologicznych oraz inkubatorów technologicznych
  • zdolność do pracy nad kilkoma zadaniami równocześnie i umiejętność oceny priorytetów
  • zdolności analityczne oraz organizacyjne
  • inicjatywa, kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

                                         

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny
  • CV
  • kopia dowodu osobistego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
  • o odbytych studiach)
  • kopia dokumentów potwierdzających biegłą znajomość języka angielskiego
  • oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
  • z pełni praw publicznych
  • oryginał kwestionariusza osobowego

 
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Parku Technologicznego (www.bip.technopark.kielce.pl w zakładce Rekrutacja).
 
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16.07.2012r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
 
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem: „Podinspektor KPT
nr ref.: 6/12”
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( prefiks 41) 278-72-00

 
Dokumenty do pobrania:

Dyrektor
(-)
Szymon Mazurkiewicz
/zatwierdził/

 

powrót


Utworzono: 2008-04-07 10:11:37 przez Anna Roży
Modyfikacja: 2022-06-23 09:21:36 przez Agnieszka Broniś

Liczba odwiedzin: 1739906