Biuletyn Informacji Publiczej
Kielecki Park Technologiczny

Archiwum

 


Główny Księgowy w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym

Kielce, dnia 01.10. 2008r.

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Głównego księgowego w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym w Kielcach

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Krystyna Kundera-Sówka zamieszkała w Kielcach.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Spośród pięciu osób, które zgłosiły się na rozmowę kwalifikacyjną, nazadane przez Komisję pytania zarówno z wiedzy ogólnej jak i merytorycznie związanej zestanowiskiem pracy najlepiej odpowiadała Pani Krystyna Kundera-Sówka, jednocześnie uzyskując największą ilość punktów. Ponadto, podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością przepisów prawnych oraz zzakresu wymaganych ustaw takich jak: o rachunkowości, o finansach publicznych,
o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach pieniężnych w razie choroby
i macierzyństwa oraz ustawy prawo zamówień publicznych.

Pani Krystyna Kundera-Sówka legitymuje się wymaganym wykształceniem wyższym magisterskim o kierunku ekonomia, posiada ukończony kurs samodzielnego księgowego oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe, w tym ponad 4-letni staż pracy na stanowisku głównego księgowego w gminnej jednostce budżetowej.

Wocenie Komisji, Pani Krystyna Kundera-Sówka posiada wiedzę i umiejętności niezbędne do zajmowania stanowiska głównego księgowego w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym w Kielcach.

 

 

       DYREKTOR

            /-/

Szymon Mazurkiewicz

       /zatwierdził/


Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Głównego Księgowego w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym w Kielcach

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do kolejnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
 
L.p.
Nazwisko i Imię
Miejsce zamieszkania
1. 
Kundera ? Sówka Krystyna
Kielce
2. Oszczepalska Barbara Daleszyce
3. Ceborska Halina Kielce
4. Motylska Bożena Skarżysko-Kamienna
5. Długosz Andrzej Sobków

 


p.o. DYREKTOR KIELECKIEGO INKUBATORA TECHNOLOGICZNEGO W KIELCACH
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Głównego Księgowego
w Kieleckim Inkubatorze Technologicznym
 
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Główne obowiązki:
  • opracowywanie projektów planu finansowego inwestycji i wydatków bieżących (z podziałem na działy i rozdziały) oraz planu dochodów i wydatków z rachunku dochodów własnych
  • realizacja budżetu w skali całego roku,
  • nadzór nad sprawozdawczością i statystyką oraz kontrola wykonania planu i budżetu,
  • prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
  • nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
  • analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
  • dokonywanie kontroli wewnętrznej (wstępnej, bieżącej i następnej),
  • kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian,
  • kierowanie pracą podległych pracowników,
  • prowadzenie ewidencji księgowej jednostki budżetowej,
  • prowadzenie ewidencji finansowo księgowej rachunku dochodów własnych KIT,
  • sporządzanie projektów dochodów i wydatków z rachunku dochodów własnych KIT,
  • bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie osób majątkowo odpowiedzialnych za to mienie, a także prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych
  • wstępna kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostki, kontrola dokumentów pod względem formalno - rachunkowym,
  • sporządzanie sprawozdań i statystyki z zakresu księgowości,
  • syntetyczna i analityczna ewidencja kont rozrachunkowych, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami,
  • naliczanie płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji jednostki,
  • wystawianie faktur,
  • sporządzanie przelewów,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie podatku od towarów i usług VAT oraz dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym,
  • prowadzenie ewidencji wydatków i kosztów w podziale na paragrafy klasyfikacji budżetowej wg rozdziałów,
  • sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z wykonania budżetu (dochodów i wydatków),
  • prowadzenie i rozliczanie depozytów finansowych,
  • wystawianie wezwań do zapłaty i upomnień, w stosunku do dłużników KIT oraz osób zobowiązanych na mocy prawa,
  • wystawianie tytułów wykonawczych i udział w postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w granicach przewidzianych prawem
  • przygotowywanie dokumentów do dochodzenia należności,
  • prowadzenie ewidencji zobowiązań wekslowych i ochrona przed niepowołanym dostępem do weksli, stanowiących zabezpieczenie umów zawieranych przez KIT,
  • przygotowywanie decyzji umarzających nieściągnięte należności KIT,
  • odpowiadanie na pisma odnoszące się do prowadzonych przez KIT działań windykacyjnych,
  • prowadzeni księgowości dotyczącej lokali użytkowych i powierzchni reklamowych KIT,
  • prowadzenie rejestru sprzedaży VAT oraz innych rejestrów, ewidencji przewidzianych przepisami prawa,
  • prowadzenie kasy KIT,
  • prowadzenie obsługi finansowo ? księgowej dochodów i wydatków budżetowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz sum depozytowych,
  • współpraca z wszystkimi pracownikami KIT w zakresie niezbędnym do realizacji zadań,
  • współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi UM Kielce.
 
Wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne
 
Wymagania konieczne: (spełnienie jednego w poniższych warunków) 
  • ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, lub
  • ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  • jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
 
  • Ponadto:
    - znajomość ustawy o finansach publicznych
    - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
    - znajomość ustawy o rachunkowości
    - znajomość ustawy o ubezpieczeniach społecznych
    - znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa
    - posiadanie obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub państwa EFTA,
    - pełna zdolność do czynności prawnych i pełnia praw publicznych.

 

Wymagania pożądane:
  • znajomość obsługi informatycznych systemów finansowo-księgowych
  • praktyczna umiejętność obsługi aplikacji komputerowych pakietu MS Office, przeglądarek internetowych oraz poczty elektronicznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • obowiązkowość
  • komunikatywność
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny
  • CV
  • kopia dowodu osobistego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach) oraz inne wymogi;
  • oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oryginał kwestionariusza osobowego
 
Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Inkubatora Technologicznego (http://www.bip.inkubator.kielce.pl/ w zakładce Rekrutacja).
 
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.07.2008r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Inkubatora Technologicznego, ul. Piotrkowska 6 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:
 
Kielecki Inkubator Technologiczny
ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce
z dopiskiem: ?Główny Księgowy - KIT?
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0 prefiks 41) 36 76 355.
 
Dokumenty do pobrania:

powrót


Utworzono: 2008-04-07 10:11:37 przez Anna Roży
Modyfikacja: 2014-04-11 14:53:49 przez Agnieszka Nowak - Calicka

Liczba odwiedzin: 1740044