Biuletyn Informacji Publiczej
Kielecki Park Technologiczny

Rekrutacja

 


Podinspektor - Dział Organizacyjno Administracyjny NR REF: 1/2017

KPT.DOA.111.1.2017

 

 

Kielce, dnia 7.03.2017 r.

 

Informacja o wynikach naboru na stanowisko Podinspektor
 w Kieleckim Parku Technologicznym (nr ref.: 1/2017)



Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Anna Stąpór.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Zdaniem Komisji kandydatka posiada odpowiednie kwalifikacje na ww. stanowisko. Wykazała się bardzo dobrą znajomością wymaganych aktów prawnych. Na zadane przez Komisję pytania merytoryczne, związane ze stanowiskiem pracy, o które się ubiegała, odpowiadała wyczerpująco.

 

Justyna Lichosik
/-/
Z-ca Dyrektora Kieleckiego Parku Technologicznego


KPT.DOA.111.1.2017

Kielce 28 luty 2017 r.

 

 

 

Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor - Dział Organizacyjno-Administracyjny w Kieleckim Parku Technologicznym
NR REF: 1/2017

Informuję, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęło 2 aplikacje.


W wyniku analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności danych zawartych w aplikacji z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu do następnego etapu naboru zakwalifikowały się 2 osoby.

 

Szymon Mazurkiewicz
/-/
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego


KPT.DOA.111.1.2017

Kielce 15 luty 2017

 

 

DYREKTOR KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W KIELCACH
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Podinspektor - Dział Organizacyjno - Administracyjny w Kieleckim Parku Technologicznym
NR REF: 1/2017

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

 

Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Główne obowiązki:

 

 

  1. Prowadzenie biura i sekretariatu Kieleckiego Parku Technologicznego.
  2. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników KPT.
  3. Prowadzenie archiwum zakładowego i kancelarii tajnej.
  4. Prowadzenie rejestru pism i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
  5. Sporządzanie planu, koordynacja i nadzór nad realizacją zamówień publicznych.
  6. Wykonywanie zadań służby BHP.

 

 

Warunki pracy:
•    praca w siedzibie KPT,
•    praca w zespole,
•    narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy,

  • budynek wyposażony w podjazd i windę o szerokości drzwi i powierzchni kabiny umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, budynek wyposażony jest w elektryczne krzesełko pochyłe przyschodowe, w budynku na każdym piętrze znajduje się jedna toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • odbycie studiów (podyplomowych) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • pełna zdolność do czynności prawnych.

Wymagania pożądane:

  • znajomość języków obcych,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obowiązkowość,
  • komunikatywność.

 

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,
  • CV,
  • kopia dowodu osobistego,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego odbycie studiów (podyplomowych) z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*
  • oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  • oryginał kwestionariusza osobowego.

* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dostępne są na stronie BIP Kieleckiego Parku Technologicznego (www.bip.technopark.kielce.pl w zakładce Rekrutacja).

 

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 lutego 2017 r. bezpośrednio w siedzibie Kieleckiego Parku Technologicznego w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu), na adres:

 
Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce z dopiskiem:

 „Podinspektor - Dział Organizacyjno Administracyjny w Kieleckim Parku Technologicznym, NR REF: 1/2017

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. ( prefiks 41) 278-72-43

 

Dokumenty do pobrania:

Kwestionariusz osobowy
Oświadczenia

 

Szymon Mazurkiewicz
/-/
Dyrektor Kieleckiego Parku Technologicznego

powrót


Utworzono: 2017-02-15 13:38:27 przez Agnieszka Nowak - Calicka
Modyfikacja: 2022-06-23 09:28:38 przez Agnieszka Broniś

Liczba odwiedzin: 1714259